Saturday, July 18, 2009

~here again~

erm..ni la aku...kat blog ni lg utk tulis ape je yg aku rasa ari ni. problem aku?? maybe ade penyelesaian...maybe belum ade penyelesaian..ape yg aku tau semuanya aku kena hadapi dgn tenang and always be positive. kdg2 rasa hidup ni kosong. semua benda yg buat aku happy, dtg & pegi..mcm sesuatu yg hilang diganti dgn yg baru...aku xtau ape lg yg aku nak cari dlm hidup ni..rasa dh hilang arah sgt...xde tujuan..aku rasa aku boleh hadapi semuanye, tp kdg2 aku xblh sembunyikan perasaan aku sendiri..menangis...mungkin tu je yg aku blh buat utk lepaskan rasa sedih & xpyh share ape yg aku rasa dgn org lain...ape yg dh jd buat aku makin susah nk percaye kat semua org...hurmm..cuma aku je yg blh tlg diri aku sendiri...impian aku...harapan aku..semuanye makin jauh aku rasa..thats it...

gud nite sume.....

2 comments:

  1. u have 2 b strong my girl.x sume benda dlm hidup nie mudah utk kita hadapi.igt pd yg satu...insyaallah kita akan kuat.pjlnan hdp kau ngan aku mungkin nmpk tenang dr kaca mata org luar tp hakikatnya kita sj yg tahu.i'm praying the best 4 both of us...'ILU'

    ReplyDelete
  2. thanks so much...
    ya i know i must b strong..
    btw sapa nih??

    ReplyDelete