Sunday, August 2, 2009

~keCUTIan~

fwaaaa lma gla xupdate blog
aku bru ja smpai kat negeri hang tuah ni subuh td
tekanan dah mula terasa
dah cuti seminggu ni phm2 ja la tahap kemalasan 2
cuti apa??? cuti ni xdirancang pun sbenarnya
ni suma gara2 babi la wat prangai
tp 2 la kekadg di sebalik kebengongan c babi ni
ada gak baiknya...
huhu
if x mmg xcti la kan
tetiba ja housemate aku gtau lecturer ada meeting so may b cuti
... then tiba2 ada watikah ni "PELAJAR2 UITM MELAKA DIMNTA MENINGGALKAN UITM SEGERA KERANA WABAK SELSEMA BABI MULA MENULAR. DATANG BALIK SELEPAS SEMBUH.(SEMINGGU JE=P) WATIKAH INI BERKUAT KUASA MULAI SKRG!"
aku pun apa g trus g bli tket blik kedah arrr...
excited nih
yg bestnya kali ni member aku pun trun pdang blik kampung aku yg permai nih hikhikhik...
beshnyaaaa
suppose diaorg nak ikt minggu dpanya
tp alang2 dh cuti raya hindu la kitaorg
diaorg mmg excited gla nak g sna
tp msalahnya aku lak xtau nak bwak diaorg g mna

yela sbelum ni keta yg bwak aku(penakut cet nak bwak)

lesen memandu 2 aku nak wat frame sbenarnya sbb polis pun xpnah tgk

at last mama la yg jd driver
diaorg stay umah aku 5 hr 4 mlm...



:: wit rain n mien dlm bas ::
:: bas blum pun jln tp posing dah bgai2 dah ::
:: excited nek bas jln jauh bebudak nih ::
:: blum smpai sparuh jln rain dah sadakallah mien ja yg dok klip pok klip pok xlena2 ::


:: 1st day diaorg kt sna aku bwg p pnang:
:: gamble ja p xtau jln-knon2 tourist ::
:: jgn kta diaorg aku pun excited g sna ::

:: rain mien n aku::
:: nsib skang org dah xgna kodak, if x mst bnyak role kitaorg gna ::

:: dr kiri rain (rm15.50) mien (rm13.50) aku (rm11.50) ::
:: kitaorg mnum smpai nak mntah (sbnarnya rugi duit klau xhbiskan..hehe) ::
:: mish this moment uhukhuk ::


:: 2nd day p padang besaq ::
:: xmsuk smpadan ok tkut kna tembak ::
:: apa lg SHOPPING!! ::



:: pnat giler kat sna::
:: apa2 pun kitaorg kt mna2 ttp have fun ::
:: anak buah aku c adam pun ikut ::
:: apala yg dia tau selain wat onar ::



:: ni last day diaorg kt kedah ::
:: kitaorg g muzium padi, pusat sains n jln2 around town ::
:: aku sndri xpnah g muzium n pusat sains(wut a shame) ::
:: bru tau cantik gla kat muzium 2 ::
:: aku yg terlebih perak ::
:: thanks mama sporting teman kitaorg i luv u so much ::
:: thanks 2 adam 2 sbb ska cbok ikut cik yun ::

the next day mien n rain dah blik melaka
waaaa sedey la ( mcm la xjmpa lg)
after diaorg blik aku bz ngan homework
ari2 wat website
busannnnnnn
but now aku dah smpai melaka
nak meniti hari2 yg belum pasti indah nya
xksah la janji hidup mesti

ENJOY!!!!!!!!







No comments:

Post a Comment