Wednesday, August 12, 2009

~selamat ulang tahun sayang~


Today (12.08.09) is my Birthday...so Happy Birthday To me. means that i'm getting older (hwaaaaaaaaa tamo tua bley x??)...apa2 pun hope aku akan lebih matang dlm menempuhi cabaran dan dugaan yg sememangnya bertimpa2...dan semoga diberi kesihatan yg baik...murah rezeki..berjaya dalam apa jua yg dilakukan..
for mama ngan abah thanks sgt coz tanpa korg xda diriku anak yg degil nih....(sedey plak tetiba sob.....sob....) rasa sedey sgt umur makin meningkat tp still xdpt hulur duit kat mama ngan abah... klau xslap umur baya aku nih k.long dah nak kawin pun...tp aku??? calon pun x nmpak byang lagi....xpa2 sbar....taun ni xpat celebrate ngan family sbb kt cni...windunyaa masakan mama ngan abah...nasib next week da nak chow...
so pada kengkawan yg dh wish pada jam 12tghmlm dan keats tadi..."THANK YOU VERY MUCH...I REALLY APPRECIATE IT" ramai sgt yg wish so bnyak nama klau nak sebut...thanks dkt shue n bebudak umah yg blanja kek secrete recipe.....sgt cidap owhhh....sayang korg....


btw.....xda ke sesapa yg nak celebrate ngan aku?? hari ni sma ja mcm hari2 yg lain...blik umah ngadap laptop..nothing special....this year b'day wat aku igt kat 1person....last year dia laa org yg pling last wish kat aku...dah msuk 12 tgh mlm 13 hb dah....that person ckp xpala mayb taun ni dia yg pling last mna tau next year (taun ni la) dia org 1st....i hope that 2....tp....xjgk...kekdg nak jgk celebrate hari yg bermakna dlm hidup kita ni ngan org yg kita syg...sedey la gak rasa....tertunggu la jgk...tp apa nak wat kn mungkin hari ni bermakna buat kita tp x org lain...it's ok...napa rasa touching sgt neh....(kebetulan hari ni bendera merah naik)


HAPPY BIRTHDAY TO me ONCE AGAIN....may Allah bless my family, my frenz and my life....hope all my wishes come true....

No comments:

Post a Comment